Iemand die dient:

Plaats reactie
alma
Site Admin
Berichten: 63
Lid geworden op: 10-04-2018 12:59

Iemand die dient:

Bericht door alma » 11-05-2018 11:10

:cool:

Iemand die dient:
Via James McConnell / 1 april 2018
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

Afbeelding


IDD: Voordat je begint hebben wij twee vragen die wij graag naar voren willen brengen. James heeft ons dit via email gevraagd en daardoor kunnen er ook nog andere vragen komen.

V: (via email) De eerste vraag is een vervolg op de vraag van de vorige week en die ging over de Galactische Centrale Puls. Als die naar de Aarde komt zal die dan voor fysieke heling zorgen?

IDD: Als die Puls komt, als die golf van energie over de planeet waart en elk individu raakt zal elk individu die voelen op een verschillende frequentie van begrip. En naar gelang hun frequentie van dat moment zullen zij deze energie voelen en als er een ziekte of een bepaalde aandoening is die maar aanhoudt en wel aanwezig te nemen is op dat moment, zal men een healing ontvangen. Het is misschien niet ogenblikkelijk of wonderbaarlijk zoals jullie misschien denken, hoewel dit wel zo kan zijn. Net zoals sommigen van jullie in het verleden dit voorrecht hebben gehad. Het kan hier veel op lijken omdat het allemaal om frequentie gaat en om het verhogen van het bewustzijn.

Er zal dus in zeer vele gevallen, zoals wij dit zien, fysieke heling zijn die op dit punt ook emotionele en mentale heling vergezelt. Dit was de eerste vraag.

V: (via email) Er is een andere vraag die gaat over jullie tijdsperiode van 1977.


IDD: Er was een radio-uitzending in Engeland door de BBC waarin Vrillion (Van het Ashtar Commando) kwam om de wereld op dat moment een boodschap van de sterren te brengen. Die was verminkt en niet helemaal duidelijk maar enkele dingen waren dat wel. Maar omdat het tijdraam daar zeker nog niet klaar voor was, werd die achtergehouden, geannuleerd, er werd tussenbeide gekomen. En hoewel hij op vele manieren overleefde in een soms verminkte staat kunnen jullie de conversatie die kwam begrijpen, de eenrichting-conversatie waarin hij de enige was die sprak.

Hij bracht de boodschap naar de wereld dat de tijden eraan zaten te komen. De tijden komen eraan waarin het voor de mensheid noodzakelijk was om het bewustzijn te verhogen. Natuurlijk gebruiken wij hier niet de exacte woorden, maar het ging allemaal over het verhogen van het bewustzijn en over het vermijden van dingen die nu en later kunnen komen en die deel uitmaken van een ouder bewustzijn. Op dat punt was het dus een poging voor Disclosure maar het was er op dat punt nog niet klaar voor en het werd dus, zoals jullie zeggen, een tijdje op een laag pitje gezet waarna wij het nu in dit tijdraam naar voren brengen.

Het is dus iets van bijna vijftig jaar geleden dat dit gebeurde en het is nu het moment en de tijd waarin hetgeen toen werd gegeven nu is gerijpt en over de hele planeet gerealiseerd kan worden nu de frequenties omhoog blijven gaan en zij zo hoog zijn als nu zijn.

V: Ik wil graag weten of iemand van deze groep contact heeft gehad of heeft gehoord van Ann DeHart?

IDD: Diegene, Ann DeHart, is verder gegaan. Zij is overgegaan. Zij is af en toe bij haar geliefde Sananda op de Nieuw Jeruzalem. Niet altijd, maar zij is daar vaak geweest. Zij is dus overgegaan vanuit het fysieke gebied naar hier, maar zij is zich zeer bewust van deze groep en het proces dat hier gaande is en zij assisteert, zou je kunnen zeggen, op dit punt, van achter de sluier. Misschien is dit niet wat jullie hebben verwacht, maar ja, zij is overgegaan – en levend en wel bij ons.

V: Ik was mij ervan bewust dat zij was overgegaan, ik vroeg mij alleen af of iemand daarna met haar contact heeft gehad.

IDD: Nou, Wij zeker wel!!! (Gelach)

Zoe: Het gaat nu een beetje moeilijk worden voor onze Blog Talk omdat wij daarvoor een individuele open lijn moeten hebben en dus is het waarschijnlijk een betere vraag voor komende zondag omdat wij dan allemaal op een open lijn zitten.

V: Dit gaat over een droom van vrijdagochtend vroeg. Ik werd bewust gemaakt van een driedelig apparaatje, een soort diamant, iets dat in mijn hoofd werd gestopt. Toen was ik wat meer in een droomstaat en was in een klas waarin een ontmoeting plaatsvond met God, met vrienden en waar iedereen over verschillende onderwerpen en dingen sprak en op een bepaald moment was ik op de eerste rij en gaf hij mij iets als drie hele tarwebroden en die waren ongeveer tien centimeter dik en hij zei: Jij geeft er een weg en houdt er zelf twee over en hij liep door het klaslokaal en sprak over andere dingen, over wapens, over daklozen en ik brak in huilen uit zo had ik met deze mensen te doen. Hij kwam snel terug naar de eerste rij en drukte zijn duim tussen mijn beide ogen om mij te kalmeren en ik bleef het gevoel van die daklozen enzovoorts houden, maar ik had daar meer vrede mee.

Toen werd ik wakker en herhaalde de droom omdat ik die niet wilde vergeten. Voor wat het apparaatje betreft dat was geplant in de rechterkant van mijn hoofd: het bleef maar zeggen: “met toestemming, met toestemming” wat betekende dat dit met mijn toestemming gebeurde. Toen gebeurde er het samenvoegen van de beide hersenhelften en ook een kroningsproces. Wat mij bij bleef over de droom, het deel van het klaslokaal met God, was dat hij bleef zeggen dat als ik een of ander financieel succes had, ik daarvan een derde deel zou weggeven. Dus alsjeblieft, Iemand die dient, vertel mij wat ik moet weten, wat Spirit mij hierover wil laten weten. Dank je heel hartelijk.

IDD: Wij denken dat jij het antwoord al kreeg toen je wakker werd uit deze droom; dat jij al veel ontving van wat jou werd verteld en jij daar behoorlijk wat van onthield. Maar wij kunnen jou vertellen dat het veel meer was dan alleen maar een droom. Het was zeer, zeer echt, een deel van jouw expressie op de lagen van jouw hogere, multidimensionale zelf. Jij ervoer dit helemaal en het vertelt jou dat jij in jouw tijd, toen jij in deze staat verkeerde, ook voor de klas stond en dit deden velen van jullie ook.

Het was niet alleen maar deze droom maar velen van jullie gaan in je droomstaat naar klaslokalen, jullie krijgen lering en sommigen van jullie onderwijzen zelfs, zoals jullie zullen merken. En jullie gaan door omdat jullie veel ervaren op het niveau van jullie multidimensionale zelven en waar jullie je vaak niet bewust van zijn als jullie uit je droomstaat komen en in de waakstand gaan. Maar soms zijn jullie je dit wel bewust en dit is een voorbeeld van een van de tijden waarin jullie dit wel deden en alle ervaringen en herinneringen die daarmee gepaard gingen zijn zeer accuraat. Okay?

V: Ik ervaar iets raadselachtigs. Een tijdje geleden had ik tijdens een meditatie een sensatie waarbij mijn Geheel geblokkeerd was en er veel opschudding in mij was die ik niet kon verklaren. Met veel van deze situaties kon ik moeilijk omgaan en ik kwam op een punt waarop ik om hulp moest vragen. Ik houd ervan om hulp te vragen omdat ik al een tijdje weet dat ik veel van het lichtwerk niet alleen kan doen. Ik vroeg dus om hulp en kreeg op een bepaalde manier een healing. Wat ik probeer te vragen is: is er iets dat ik van mijn Hoger Zelf moet weten? Neem mij niet kwalijk als ik een beetje vaag ben, maar ik denk zo helder als ik kan op een plaats waar het zo druk is.

IDD: Het is een beetje moeilijk om jouw vraag te begrijpen. Er kwam af en toe iets verminkt door en wij gaan dus ons best doen. Jij ervaart veel verandering in jouw leven en als jij mediteert merk jij dat er, zoals jij al zei, een blokkade is dat jij raadselachtig noemt. Jij vindt dit omdat er een deel van jou is dat achterblijft. Een deel van jouw ego-centrum, zou je kunnen zeggen, houdt jou tegen door verschillende ervaringen die jij op dit punt hebt.

Zoals wij zeiden lijkt er een blokkade te zijn uit jouw vorige levens die jou tegenhoudt bij dit soort ervaringen omdat jij in het verleden deze typen gaven hebt gebruikt – en jij had grote gaven waarmee jij wonderlijke en magische dingen in het verleden kon doen.

En dit leidde jou naar een gevoel van jouw ego, op dat punt, waarbij jij in een beetje donkere staat in jezelf ging.

En dit is wat zich hier voordoet, jouw ego-centrum dat jou probeert te beschermen zodat het niet nog eens gaat gebeuren. Dit maakt het voor jou moeilijk om naar een meditatieve staat te gaan want omdat jij in een vorig leven in staat was om dit te doen, zou jij ook in staat zijn om veel meer te doen dan alleen maar een meditatie omdat jij prachtige mogelijkheden hebt om te visualiseren.

Jij was in staat om te manifesteren wat jij visualiseerde. En als jij dat zou kunnen door naar een donkere staat te gaan is dit wat jou beschermt zodat jij dit niet nogmaals door moet maken. Dus in plaats van hier doorheen te gaan dien jij te vragen om hulp en begeleiding om jezelf binnen te gaan en dan kan jij uiteindelijk deze blokkade doorbreken. Maar jij moet doorgaan met hieraan te werken als jij denkt dat dit noodzakelijk is, als jij jouw begeleiding voelt.

Vraag altijd om bescherming. Wees altijd in het Licht – dit is belangrijk. Niet alleen voor deze vraagsteller, maar ook voor iedereen. Draag altijd het Licht bij je. Dit is de reden waarom James en alle anderen tijdens meditaties Licht gebruiken. Het is hier zeer belangrijk omdat degenen van het duister niet tussenbeide kunnen komen bij het Licht. Zij kunnen niet door het Licht gaan. Als er Licht is dit voor hen een barrière. Okay, begrijp jij dit?

V: Ik zou graag jouw mening horen over een paar situaties die gebeurden. Op de vroege ochtend van mijn 64e verjaardag had ik een hartaanval. Het was interessant omdat een stem mij wekte en tweemaal zei: “Sta op!” Ik voelde dat die stem mogelijk van mijn vader was die is overleden toen hij 64 was. De stem die mij wekte stelde mij in staat om op tijd naar het ziekenhuis te gaan voor een behandeling. Toen, ongeveer een week later, liep ik door de sneeuw naar de supermarkt en verzwikte ik mijn enkel. Sinds dat moment leef ik op een bepaalde manier tussen twee werelden. Ik heb een gevoel van vrede maar ik wil maar slapen en slapen. Ik heb geen verlangen en ook niet de mogelijkheid om mijn werk als verkoper weer op te pakken. Ik heb gewoon een gevoel alsof ik zweef.

Sinds die tijd heb ik steeds pijn in mijn solar plexus en rondom mijn hart. En ook heb ik lange tijd pijn in mijn gewrichten gehad. Kan jij mij misschien vertellen of dit ascensie-symptomen zijn. Wat kan ik doen om mij begeleid te voelen bij wat dit ook is voor een goede gezondheid en mijn welbevinden?

IDD: Wat jij voelt zijn zeker ascensie-symptomen en die zullen voor velen van jullie nog een tijdje doorgaan, maar uiteindelijk zullen zij voorbij gaan en zullen jullie hiermee niet langer om hoeven gaan. En zeker als de Ascensiegolf, de Galactische Puls naar de planeet komt, wat The Event (De Gebeurtenis) wordt genoemd, of de Verandering, als die komt zullen al deze dingen voor jullie alleen maar herinneringen zijn. Voor wat betreft jouw verstuiken en je benen, enzovoorts, deze dingen zullen niet meer gebeuren als jullie steeds dichter bij ascensie komen, bij je eigen, individuele ascensie. Jij ziet dat er niet alleen maar een individuele ascensie is maar ook een collectieve ascensie.

Onthoud altijd: dat is allemaal een proces en jullie maken allemaal deel uit van deze grootse orkestratie. Dus ondanks dat jij momenteel dingen hebt die zich voordoen, hartproblemen en alle andere dingen, kunnen wij jou vertellen dat dit allemaal deel uitmaakt van het ascensie-proces waar jullie doorheen gaan. Dit zal op een bepaald moment zijn voltooiing bereiken.

Wij kunnen jou niet precies vertellen wanneer en hoe, maar het komt eraan. Jij zult je veel vrijer voelen.

En zoals jij al zei zit jij tussen twee werelden. Velen van jullie zitten op dit moment tussen twee werelden. Velen van jullie zitten in jullie driedimensionaal bewustzijn en leven jullie dagelijks leven, doen je werk en hebben relaties en al dit soort zaken en dit is allemaal prachtig, daar is niets mis mee.

Denk dat dus niet. Voel je daarover nooit schuldig. Maar wanneer je maar kan, en dit is belangrijk, wanneer je maar kan, wanneer je de begeleiding voelt, ga dan naar de hogere vibraties. Laat de 3D-wereld gaan. Raak er niet in verstrikt zoals in het verleden, in alle programmering. Het is tijd om deze programmering hoe langer hoe meer achter je te laten. Breng jezelf naar de hogere vibraties en de hoger dimensionale frequenties van de vierde en zelfs naar de vijfde dimensie. Als jullie daarmee doorgaan zal alles op zijn plaats vallen. Dit beloven wij jullie, beloven, beloven jullie dat alles voor jullie op een prachtige manier voor elkaar zal komen.

V: Dank je wel. Voor wat mijn hart betreft, mijn fysieke hart, is er niets om mij zorgen over te maken? En het andere deel is het loslaten van de 3D-angst dat als ik niet blijf werken – wat juist zo moeilijk voor mij is omdat ik alleen maar wil slapen - dat zal allemaal op zijn pootjes terecht komen?

IDD: Dat klopt. Laat het los, laat alle angst gaan. En als jij eenmaal alle angst hebt laten gaan kan jij op dat punt ook alle pijn en lijden laten gaan. Want angst leidt tot pijn en lijden in jullie 3D fysieke illusie en alle programmering die hier is. Laat dit dus allemaal gaan. Wat betreft jouw hart zitten wij niet in het proces van een medische analyse of zoiets dergelijks. Daarvoor dien jij dus te kijken naar jouw begeleiding in jezelf om daar een antwoord op te vinden. Zoek altijd binnenin naar het antwoord. Als jij je geleid voelt om naar jouw dokters of zoiets te gaan, doe dit dan.

Maar weet dat het het beste is om naar een natuurarts te gaan, eentje die de oude kennis in praktijk brengt, eerder dan degenen die met de allopathische medicijnen werken.

Hoewel in sommige gevallen als er een eerste-hulp-situatie is, de allopathische manier ook voordelen kan hebben, maar niet op de lange termijn.

V: Ik heb een vraag over mijn kleine jongen, Mateus. Hij is 3,5, bijna 4 jaar oud en hij heeft verteld over zijn vriend, genaamd Lenny. Ik doe echt mijn uiterste best om Lenny te zien en met Lenny te spreken, maar het lukt momenteel niet best, en ik wil weten of degene die hij ziet, Lenny, een geleidegeest is, zijn Hoger Zelf of een Elementaal. Ik probeer gewoon uit te zoeken wie Lenny is. Het is zo lief, het is zo grappig. Weet jij dus wie Lenny is?

IDD: Ja, Lenny is een Elementaal van de Deva-evolutie. Hij is er om jouw kleintje een tijdje te helpen begeleiden en dan na een tijdje, als hij niet meer nodig is, ergens anders heen te gaan, naar iemand anders. Het is heel belangrijk dat jij weet dat het niet zijn verbeelding is want dat is Lenny niet, hij is echt – maar sta het gewoon toe. Ga zelfs met je zoon en Lenny aan tafel zitten en maak misschien zelfs een plaatsje voor hem vrij. Dit zou mooi zijn voor de kleine om te weten dat hij echt is ook al geloof jij daar niet perse in omdat jij hem niet kan zien.

Maar hij is echt en hij is een deel van de expressie die Mateus hier heeft gebracht. Dit is wat wij jou op dit moment kunnen vertellen.

V: Oh prachtig! Oh, ik geloof het wel! Ik wil communiceren met Lenny en ik probeer mijn vibratie te verhogen zodat ik dat kan doen, maar ik weet dat hij bij ons zit en hij is ook in de auto geweest. Het is zo lief. Hij zat aan de eettafel en hij ligt in bed bij Mateus en het is zo mooi. Mijn kleine jongen kan deze prachtige vibratie van liefde die om hem heen is opvangen.

Dank je wel omdat jij dit met ons hebt gedeeld en dat ik nu aan mijn oudere zoon kan uitleggen wie Lenny is omdat Valentino het ook echt wil weten. Hij is echt betrokken en wij zijn zo blij en wij nodigen Lenny uit met onvoorwaardelijke liefde. Zegeningen en dank je wel.

V: Dit is mijn eerste keer. Ik heb gisteren pas over jou gehoord. Ik ben heel blij dat ik hier ben.
Ik heb een vraag over een droom die ik onlangs had. Ik had al een tijdje geen dromen gehad en opeens gaf ik les aan een vrij grote groep en ik was zeer gedreven om informatie van het grootste belang aan de mensen te geven. Dingen zoals: “Weten jullie wie jullie zijn? Kennen jullie de kracht die jullie hebben? Waarom nemen jullie genoegen met minder? Sta op!”

Het was dit soort gedrevenheid. “Wat voor soort gedachten laten jullie in jezelf toe?” Ik wil gewoon wat meer weten over deze droom, wat hij voor mij betekent. Zijn mijn gidsen nu met een bepaalde bedoeling met mij bezig? Dank je wel.

IDD: Absoluut, en dit gaat terug naar wat wij eerder vertelden, in termen als droomstaat en hoe echt zij zijn en jij ervaart een klas-type van tijden waarin jij les geeft en ook les krijgt. Dit laat zien dat dit heel reëel is; het gebeurt in jouw multidimensionale ervaring tijdens jouw droomstaat. Het is niet alleen maar wat jullie een hersenspinsel van je verbeelding zouden noemen, of iets van dien aard. Het is jouw voorstellingsvermogen, maar het is wel echt. Dat is het verschil. Jij ervaart hier dus wat je doet, zou je kunnen zeggen, op jouw hogere multidimensionale zelf-staat.

Dit is wat jij feitelijk doet. Jij onderwijst. Jij bent op dat niveau onderwijzer en af en toe kan jij je dit herinneren, maar meestal, het meeste van jou, bedoelen wij, is nog niet zover dat jij je al jouw dromen kunt herinneren; alleen maar gedeelten ervan en soms ook helemaal niets. Maar dit gaat voor velen van jullie veranderen, als het al niet voor jullie allemaal geldt. Het gaat veranderen en jullie gaan ervaren…. in feite gaan jullie allemaal meer van je dromen ervaren en jullie gaan je ook meer herinneren en zij zullen ook veel levendiger worden voor velen van jullie. Zet je dus maar schrap. Het komt eraan. Jullie gaan je zelfs af en toe herinneren waar jullie vandaan kwamen, van andere beschavingen, andere systemen waar jullie vandaan kwamen. Sommige dingen hiervan zullen terug komen; dit is altijd zo geweest maar jullie gaan je dit herinneren als jullie wakker worden uit je droomstaat. Okay?

V: Ja. Wijst deze droom nu met name op een bepaald doel in dit leven?

IDD: Het wijst op een verbinding, zouden wij willen zeggen, met wat jij daar ervoer en wat er voor jou komt in de tijden die voor jou liggen. Ja, er is een connectie. Wij kunnen op dit moment niet precies zeggen welke, maar er is hier een sterke verbinding, of associatie, ja.

V: Het is heerlijk om hier te zijn. Ik ben vereerd. Ik heb een vraag over channelaars. Hoe kan het dat iemand een gids channelt en een ander dezelfde gids channelt, laten wij zeggen St Germain. Zij geven verschillende informatie. Zorra zei bijvoorbeeld in een uitzending dat Sananda niet op het kruis stierf maar gewoon zijn metabolisme verlaagde. En Sananda zei gewoon dat hij stierf. Mijn vraag is hoe wij moeten onderscheiden (en ik weet dat het een proces van onderscheiden is) maar hoe onderscheiden wij de waarheid?

IDD: Dit is echter precies het proces. Jij gebruikt jouw onderscheidingsvermogen. Dit is de reden dat veel hiervan op deze manier gebeurt door verschillende bronnen, bij de verschillende gechannelde ervaringen die zich voordoen. Onthoud altijd dat zij worden gefilterd door het bewustzijn waar zij doorheen komen want dit is altijd een deel van het proces. Zij zijn nooit 100 procent. Soms zelfs niet eens 80 of 90 procent. Jij moet begrijpen dat als het gefilterd wordt door de verschillende bewustzijns – inclusief het bewustzijn waar wij nu door spreken – er altijd het bewustzijn is van degene waardoor wij spreken. Iemand die dus volwassen is, zou je kunnen zeggen, door de eerste jaren heen is gegaan en is geprogrammeerd door verschillende religieuze begrippen en dit soort dingen, neigt ernaar om te filteren of de informatie anders te brengen dan een ander die deze programmering niet heeft, zie je?

Dit wil niet zeggen dat de een beter is dan de ander, of zoiets. Het is aan jullie om je onderscheidingsvermogen te gebruiken als de informatie naar jullie toekomt door in jezelf te kijken, in jezelf te voelen, of het met jou resoneert en het dan te aanvaarden of niet. Het maakt echt niet uit. Als het erop aankomt maakt het ook echt niet uit of hij wel of niet aan het kruis is gestorven, daar gaat het hier niet om. Het gaat erom wat er daarna is gebeurd en het hele ascensie-proces en het tonen van de weg waarover hij eerder had gesproken. Dit is waarvoor hij was gekomen. En dit is ook wat jullie hier allemaal komen doen. Okay?

V: Mijn vraag gaat over het vragen van hulp aan onze gidsen, van Spirit. Het lijkt mij ik mij soms voel alsof ik het ascensie-proces al heb doorstaan en, alsjeblieft Spirit, jij weet wat ik nodig heb, jij weet wat ik wil, breng het mij alsjeblieft. Andere keren voel ik mij of zie ik mijzelf als waardeloos terwijl het niet waar is dat wij onwaardig zijn, maar soms zien wij onszelf wel als zodanig. Hoe kan jij, Iemand Die Dient, ons helpen om meer moed te hebben om hulp te vragen van spirits, van gidsen, van de engelen? Dank je wel.

IDD: Allereerst: Voel je nooit onwaardig. Laat dit nooit in je wezen komen want dit is voor jou en voor niemand het geval. Er is nooit “proberen – niet proberen”, doe gewoon zoals wij doen.

Als wij naar jullie kijken en jullie vibratie voelen, voelen wij alleen het licht en de liefde in jullie. Wij ervaren niets anders dan het licht en de liefde in jullie. Weet dus dat alleen dit ertoe doet als jullie hier zijn. Alles, nogmaals, komt samen zoals het moet zijn en jullie zijn op de juiste tijd op de juiste plaats en op het juiste moment en zijn er klaar voor om alles te dienen waarmee jullie in contact komen. Er was nog een deel van jouw vraag, wat was dit ook alweer?

V: Ja, dat ik voel dat ik al door het ascensie-proces heen ben gegaan; ik deed dit al. Het voelt alsof ik weer hetzelfde doe. En ik weet ook dat het af en toe wel op spirituele arrogantie lijkt, zoals: “Okay, ik ben hier allemaal al doorheen gegaan. Spirit, jij weet wat ik nodig heb, jij weet wat ik wil, breng het mij gewoon!”

IDD: Jij hebt eerder ascensie ervaren. Velen van jullie in andere tijden, op andere plaatsen, systemen, melkwegstelsels, alles waar jullie vandaan kwamen. Jullie zijn hier geweest, hebben dat gedaan, zoals jullie zeggen. Deze keer gaan jullie door het proces hier heen en het kan misschien niet helemaal zijn zoals jullie willen dat het zal zijn of zo snel als jullie zouden willen. Jullie moeten altijd begrijpen dat dit precies de manier is waarop het moet zijn en dat er Goddelijke timing is.

Goddelijke timing voor het collectief en Goddelijke timing voor jullie als individu.

Jullie gidsen, degenen die met jullie werken en die in vele gevallen een van ons zijn, de geascendeerde meesters, de Galactici, de Agarthanen, zij allen werken door en met jullie allen.

Er zijn niet wat jullie meer aardse gidsen zouden noemen die voor de rest van de bevolking werken. Jullie zijn, en dit is niet iets om verwaand of zoiets over te zijn, deel van de 144.000 die hier kwamen en samenkwamen als oude zielen die hier kwamen om dit hele proces aan te zwengelen en het licht en de liefde naar voren te brengen. Okay?

V: Ongeveer een jaar geleden vroeg ik jou iets over mijn rookverslaving en mijn wens om daarmee te stoppen en jij vertelde mij dit gewoon te doen. Jammer genoeg is dit niet gelukt. Het is wel gelukt om het aantal sigaretten te verminderen maar het heeft een grote invloed op mijn gezondheid en ik doe wat ik kan om het te beperken. Ik vraag mij af of er informatie is die jij mij kan geven die mij zou helpen om het laatste stukje van deze verslaving ook voor elkaar te krijgen?

IDD: Wat wij zien is dat deze verslaving jou vanuit vorige levens is gevolgd en het is een patroon dat is geschapen. Het is iets dat jij op een dieper niveau voelt dan nodig is. Daarom is het voor jou zo moeilijk geweest om te stoppen. Het eerste dat je kunt doen is de intentie hebben dat je echt wilt stoppen. Als je die intentie eenmaal hebt kan je het voor elkaar krijgen. Vele mensen hebben laten zien dat zij dit kunnen. Maar voor jou waarbij wij zien dat het van een vorige levenservaring komt is het, nogmaals, een patroon geworden.

En af en toe, als de stress toeneemt, voel jij dat je die sigaret nodig hebt. Het gaat hier dus om een emotionele aantrekkingskracht, meer zelfs dan een fysieke aantrekkingskracht. Als het alleen om de fysieke aantrekkingskracht zou gaan zou jij er behoorlijk snel mee kunnen stoppen maar omdat het hier om emotionele aantrekking gaat, een aantrekking vanuit vorige levenspatronen, is dit hetgeen jou tegenhoudt.

NU, met deze kennis, is het voor jou belangrijk om weer die intentie te hebben, natuurlijk, voor wat je wilt doen en wij zouden willen voorstellen om een stap verder te gaan en een – wat jullie noemen – hypnotherapeut in de hand te nemen die jou hierbij kan helpen. Heb jij dit al eerder gedaan?

V: Ik heb dit door de jaren heen verschillende keren geprobeerd en het werkte niet. Misschien werkt het nu wel, maar tot nu toe werkte het niet.

IDD: Jij hebt de juiste niet gevonden. Het is voor jou belangrijk om jouw begeleiding hierbij om hulp te vragen om de juiste therapeut te vinden. Degene die – met respect – niet alleen aan hypnotherapie doet maar ook met energie werkt vanuit vorige levens.

Dit kan jou terugbrengen naar dit leven waarover wij spreken. Als jij je kunt associëren met dat patroon uit het verleden, zoek dan de bron daarvan en dan kan je het op dat niveau laten gaan en dan zal het verdwenen zijn. Dan zal jouw intentie in dit huidige leven voldoende zijn. Okay?

Wij zijn nu klaar om dit kanaal te sluiten.

En wij wensen jullie ook fijne paasdagen of een fijne ascensie omdat het dit is waar het allemaal om gaat. Dit is de reden waarom jullie hier allemaal in dit leven zijn. Dit is waarom jullie zijn teruggekomen en deelnemen aan deze Oude Ontwakingsgroep hier. Want dit is wat jullie hier kwamen doen – niet alleen door je eigen ascensie-proces gaan maar ook om zoveel mogelijk anderen te helpen dit ook te doen. Jullie zijn eerder hier om mensen te zijn die anderen helpen in plaats van alleen maar voor jezelf te zorgen. Dit is het verschil tussen de driedimensionale illusie en de hogere vibraties om zoveel mogelijk ten dienste te staan van anderen waar deze mogelijkheid zich ook voordoet.

Shanti. Vrede zij met jullie. Wees de Ene.

Zoe: Shanti. Dank je hartelijk. En dank je wel omdat je vandaag bij ons was. Wij zien en voelen jouw licht altijd. De prachtige energie die wij allen brengen is wat dit werk laat zijn wat het is.

Gechanneld door James McConnell

https://www.meetup.com/nl-NL/ancient-awakenings/

https://www.ancientawakenings.org/

Article may be reproduced in its entirety if authorship and author’s website is clearly stated.

“Geloven is zien!”


:cool:

Plaats reactie